Україна, м Херсон

+38 (050) 0-664-665

+38 (097) 070-47-70

+38 (093) 569-16-16

Графік:9:00-13:00,15:00-19:00(Пн-Пт)

  • Доставка по всему миру (Shipping worldwide)
  • Каждый день свежие модели 24/7
  • Бесплатная доставка от 1000грн (Украина)
  • Получайте подарки за каждую покупку. Становитесь участником бонусной программы.

31 Травня

91   років тому

Ford в СРСР

В цей день, 1929 року, СРСР і Ford уклали угоду ...

Валюта/Мова

Масштаби

Пошук по маркам

Категорії

Виробники

Опитування

Часті питання (FAQ)

Якщо у Вас виникло питання, рекомендуємо ознайомиться з цим розділом, можливо тут вже є цікавий для Вас відповідь.

 

Як оформити замовлення на сайті?

 

Я забув свій логін і пароль, що мені робити?

 

Чи можна оформити замовлення по телефону?

 

Чи можна оформити замовлення по електронній пошті?

 

Як зробити замовлення жителям країн СНД і Далекого Зарубіжжя?

 

Як можна розрахуватися бонусами?

 

Коли з'явиться в наявності цікавить мене модель?

 

Чи можна замовити товар, якщо його немає в наявності?

 

Як можна зарезервувати очікуваний товар?

 

Чи можна зарезервувати моделі в наявності на невизначений термін?

 

Чи можна оплатити товар частинами?

 

Чи можу отримати додаткову знижку?

 

Протягом якого терміну відправляється замовлення?

 

Що робити, якщо я отримав модель з дефектом?

 

Які я маю гарантії, замовляючи товар в інтернет-магазині?

 

Як виставити на продаж мої моделі в Комісійному розділі?

 

Чи можу я продати свої моделі магазину?

 

 

Як оформити замовлення на сайті?

 

1) Товар додається до Кошику після натискання кнопки «Купити», розташованої біля цікавить Вас товару.

 

 

2) После завершения добавления в Корзину всех товаров, которые Вы желаете заказать, можно приступить к оформлению заказа.
3) Заходьте в Корзину. Кошик завжди розташована з правого боку Вашого монітора.

 

 

4) Натисканням кнопки «Оформити замовлення», приступаємо до заповнення загальної інформації.

 

 

5) Якщо Ви оформляєте замовлення вперше, необхідно вказати контакти одержувача, заповнивши відповідні поля. Всі поля обов'язкові для заповнення, за винятком Примітки.

 

 

6) Якщо Ви вже зареєстровані, але не зайшли на сайт під своїм логіном і паролем з головної сторінки, досить перейти по посиланню «Я вже зареєстрований», розташованої в Кошику під переліком замовленого товару,

 

 

ввести свій логін і пароль і натиснути кнопку «Увійти».

 

 

Потім досить вибрати тільки відповідний спосіб доставки і оплати.

 

 

7) Завершується оформлення замовлення натисканням активної кнопки «Відправити замовлення», 

 

 

після чого з Вами в обов'язковому порядку зв'яжеться менеджер для підтвердження замовлення і уточнення деталей на замовлення.

 

 

Я забув свій логін і пароль, що мені робити?

 

Для того щоб відновити свій логін і пароль пропонуємо Вам скористатися системою відновлення паролю, розташованої під формою входу. Для цього необхідно пройти за посиланням «Вхід», 

 

далі, пройти по посиланню «Забули пароль?»

 

 

і ввести адресу електронної пошти, на яку Ви зареєстровані. Для завершення, необхідно натиснути кнопку «Відправити»,

 

 

після чого Ваш логін і пароль буде висланий на Вашу поштову скриньку.

 

 

Чи можна оформити замовлення по телефону?

 

Замовлення по телефону приймаються в робочі години менеджера з 9:00 до 13:00 і з 15:00 до 19:00 щодня, крім вихідних та святкових днів.

 

 

Чи можна оформити замовлення по електронній пошті?

 

Для оформлення замовлення по електронній пошті в тексті листа необхідно вказувати повне найменування цікавить Вас товару і контакти замовника, для зворотного зв'язку. Після отримання замовлення з Вами в обов'язковому порядку зв'яжеться менеджер для підтвердження і уточнення деталей на замовлення.

 

 

Як зробити замовлення жителям країн СНД і Далекого Зарубіжжя?

 

Замовлення з країн СНД і Далекого Зарубіжжя приймаються в звичайному режимі. Доставка замовлень за кордон здійснюється поштовою службою. Оплата приймається перед відправленням замовлення SWIFT перекладом на картковий рахунок, оплатою на карту через онлайн-платформу TransferWise, а також грошовим переказом через системи грошових переказів (Western Union, Tyme, RIA, Coinstar (Sigue), Meest, Welsend, Intel Express і т. п.), в доларах, євро, рублях або гривнях.

 

 

Як можна розрахуватися бонусами?

 

При оформленні замовлення в Кошику Ви побачите скільки бонусів вже є на Вашому рахунку.

 

 

Цими бонусами Ви можете розплатитися за поточний замовлення, списавши певну кількість з особистого рахунку. Для цього при оформленні замовлення необхідно відзначити галочкою пропозицію «Розрахуватися бонусів?» В Кошику, далі, в рядку, що з'явився, необхідно вказати кількість бонусів, яке Ви бажаєте списати з особового рахунку (вказане число повинне бути кратне 10-ти).

 

 

Після чого підсумкова вартість замовлення буде перерахована з урахуванням витрачених бонусів.

 

 

 

Коли з'явиться в наявності цікавить мене модель?

 

На жаль, точні терміни поставки того чи іншого товару в більшості випадків невідомі. Тому ми не зможемо відповісти на дане питання зі 100% -й вірогідністю.
Рекомендуємо Вам підписати свою електронну скриньку на розсилку новин (в тому числі і нових надходжень) або підписатися на повідомлення про надходження товару. При появі товару в наявності Ви будете проінформовані на електронну адресу, який був використаний при підписці.
Терміни надходження в продаж новинок можна відстежувати на головній сторінці в розділі Очікувані надходження. Коли дата поставки тієї чи іншої новинки визначена, товар розміщується в даному розділі.
Так само, якщо Ваші наміри купівлі серйозні, рекомендуємо Вам оформляти замовлення на товар, який Вас попередньо.

 

 

Чи можна замовити товар, якщо його немає в наявності?

 

Ви можете замовити товар відсутній на складі зі статусом «Немає на складі», звернувшись до менеджера по телефону або на електронну скриньку. Оформлення попереднього замовлення гарантує для Вас 100% резерв товару при надходженні на склад, про що додатково Вас повідомить менеджер. Оформляючи замовлення попередньо, Ви підтверджуєте готовність, при наявності товару на складі, оплатити своє замовлення в обов'язковому порядку.
Також, у Вас є можливість підписатися на повідомлення про надходження товару, який відсутній на складі. Для цього необхідно натиснути кнопку «Повідомити про наявність?» Біля цікавить Вас товару,

 

 

ввести свою електронну скриньку в діалогове вікно і підтвердити свою дію натисканням кнопки «Повідомити про наявність». При появі товару в наявності Ви будете проінформовані на електронну адресу, який був використаний при підписці.

 

 

Підписка на повідомлення не гарантує резервування товару при надходження товару на склад, дана послуга є всього лише інформаційної без будь-яких зобов'язань.
Товар зі статусом «Під замовлення» можна замовити, оформивши замовлення через Кошик, звернувшись до менеджера по телефону або написавши на електронну скриньку. Оформлення попереднього замовлення гарантує для Вас 100% резерв товару при надходженні на склад, про що додатково Вас повідомить менеджер. Замовляючи товар попередньо, Ви підтверджуєте готовність, при наявності товару на складі, оплатити своє замовлення в обов'язковому порядку.

 

 

Як можна зарезервувати очікуваний товар?

 

Товар зі статусом «Скоро у продажу» можна замовити, оформивши замовлення через Кошик, звернувшись до менеджера по телефону або написавши на електронну скриньку. Оформлення попереднього замовлення гарантує для Вас 100% резерв товару при надходженні на склад, про що додатково Вас повідомить менеджер. Замовляючи товар попередньо, Ви підтверджуєте готовність, при наявності товару на складі, оплатити своє замовлення в обов'язковому порядку.

 

 

Чи можна зарезервувати моделі в наявності на невизначений термін?

 

Моделі резервуються на складі на 3 календарних дні до моменту оплати. Якщо Ваше замовлення оплачений, він може залишитися на зберіганні на складі на невизначений термін (але не більше одного календарного року) до наступного замовлення, або до відправки замовлення на вимогу. Про об'єднання і відправці резервів необхідно повідомляти заздалегідь.
У разі відмови від резерву, магазином стягується комісія за тривалий резерв в розмірі 25% від роздрібної вартості товару, резерв анулюється. Сума, що залишилася передоплати за вирахуванням комісії повертається взаємозаліком або на картковий рахунок.
Після закінчення терміну зберігання, що перевищує один календарний рік, резерв автоматично переходить у власність інтернет-магазину.

 

 

Чи можна оплатити товар частинами?

 

Якщо у Вас немає можливості оплатити товар відразу, ми можемо надати Вам можливість оплатити товар частинами. Товар в розстрочку надається в кількості не більше однієї одиниці. Перший платіж має становити 30% від вартості товару. Наступні платежі здійснюватися з періодичністю не менше ніж раз на місяць.
Товар резервується на складі після зарахування першого платежу, ціна товару фіксується на момент замовлення, без подальшої зміни. Відправка замовлення здійснюється після повного погашення заборгованості.
У разі тривалого прострочення платежу магазином нараховується штраф у розмірі 10% від фіксованої вартості товару за кожний прострочений платіж.
У разі рівняння заборгованості з вартістю товару або перевищення заборгованості над вартістю товару, товар переходить у власність магазину без компенсації.
При сумлінному дотриманні умов надання розстрочки, додаткові відсотки за надання послуги магазином не нараховуються!

 

 

Чи можу отримати додаткову знижку?

 

Якщо Ви зареєстрований користувач, за кожне замовлення в магазині Ви отримуєте Бонуси. За Бонуси Ви можете отримати знижку до 7%, списавши певну кількість бонусів з особистого рахунку. Детальніше про бонусної програмі дивіться в розділі Знижки.

Також, при оформленні замовлення на сайті на суму від 2000грн. Ви можете замінити нарахування бонусів у цій замовлення на надання Експрес Знижки (необхідно вказувати в примітці замовлення).
Експрес Знижка надається в разі оформлення замовлення без нарахування бонусів (по телефону або електронною поштою) на суму понад 2000 грн. Експрес Знижка є разовою і становить 5% + Безкоштовна доставка.
З Безкоштовної доставкою Ви економите близько 5% від вартості Вашого замовлення. Безкоштовна доставка товару надається в разі, якщо вартість Вашого замовлення перевищує 1000 грн.
В цілому зі знижкою і безкоштовною доставкою Ви економите близько 10-12% від вартості Вашого замовлення.
Для жителів країн СНД і Далекого Зарубіжжя надається знижка в розмірі 3% при замовленні на суму від 1000 грн., Незалежно від способу оформлення замовлення. При оформленні замовлення на сайті нарахування бонусів зберігається. При замовленні товару на суму від 2000грн. Покупець має право відмовитися від нарахування бонусів, в цьому випадку знижка становитиме 8%.

 

 

Протягом якого терміну відправляється замовлення?

 

Замовлення, оформлені і підтверджені до 13:00, відправляються в цей же день. Замовлення, оформлені або оплачені за передоплатою после 13:00, відправляються на наступний день, крім вихідних та святкових днів.

 

 

 

Що робити, якщо я отримав модель з дефектом?

 

Ми гарантуємо якість моделей в межах заявленої якості виробником.
Перед відправкою моделі перевіряються на наявність всіх деталей і відсутність явних дефектів (бій). У разі виявлення браку Вами при отриманні, який ми виявити не змогли, Вам необхідно вислати фотографію моделі з зазначенням дефекту на нашу електронну скриньку info@radiator.ks.ua, або Viber +38 (093) 569-16-16, або Skype RDTR -UA. На підставі фотографії ми зробимо Вам заміну.
Перед оформленням замовлення варто брати до уваги спочатку заявлена ​​якість і репутацію виробника моделей!
Претензії та зауваження приймаються протягом 2 тижнів з моменту оформлення покупки. Товар приймається на повернення / обмін в оригінальній непошкодженій упаковці протягом 1 тижня з моменту заяви про претензії.

 

 

Які я маю гарантії, замовляючи товар в інтернет-магазині?

 

Магазин працює з 2011 року. Щодня нас відвідують близько 1500 користувачів. Понад 20 тисяч щомісяця. Це говорить про повне визнання і довіру наших покупців.
Наше ім'я, визнання клієнтів, злагодженість всіх робочих процесів і оперативне вирішення будь-яких питань - найкращі гарантії.

 

 

Як виставити на продаж мої моделі в Комісійному розділі?

 

Якщо Ви хочете реалізувати моделі з Вашої колекції або особистих запасів, їх необхідно передати на склад магазину для подальшої публікації в Комісійному розділі.
За послугу реалізації товару в Комісійному розділі магазином стягується комісія в розмірі 25% від встановленої роздрібної ціни.
Роздрібну вартість товару можна встановлювати на Ваш розсуд або можна надати визначення вартості на розсуд магазину.

 

 

Чи можу я продати свої моделі магазину?

 

Якщо Ви не хочете чекати реалізацію товару в Комісійному розділі, ми можемо викупити Ваші моделі за готівковий розрахунок. В цьому випадку Вам необхідно відправити нам детальний перелік Ваших моделей на електронну скриньку, вказавши ту ціну, по якій Ви б хотіли продати колекцію. Якщо Ваше пропозиції нас зацікавить, ми обов'язково з Вами зв'яжемося для подальшого обговорення укладання угоди.

 

 

товарів на суму 0 грн
  • Кошик товарів порожній
  • Оформити замовлення
    ×
    Я бажаю отримувати повідомлення про новий доданий товар на сайті за нижче вказаними категорія (необхідно вибрати)